Czas trwania: 2,5h każde szkolenie
Cały cykl: 12,5h
Czas trwania: 2 sesje online po 45 minut każda
Cały cykl: 90 minut
Tematem będzie teoria polivagalna St Porgesa , która opierając się na wieloletnich badaniach nerwu błędnego wyjaśnia w jaki sposób stres wpływa na zachowania i w jaki sposób możemy rozumieć reakcje naszych organizmów. Pozwala zrozumieć moc relacji w edukacji na każdym poziomie i przeformułować metodykę podawczą tak by sprzyjać pracy mózgu i zdrowiu.
O strategii akceptacji i zaangażowania w grupie studentów, czyli jak sprzyjać psychice w stresie i zagrożeniu. W jaki sposób budować współpracę studentów i realizować kontekst społecznego rozwoju człowieka. Dlaczego złości i agresji będzie więcej i jak ją rozumieć i jak sobie z nią radzić w środowisku uczelnianym
O pozaekonomicznym konsekwencjach przedłużającego się stresu i niepewności. W jaki sposób zachować otwartość i uważność na siebie oraz jak radzić sobie z własną psychiką- warunkiem skutecznego edukatora , który dla studentów bywa swoistą „tarczą antykryzysową”. Neurobiologia interpersonalna dla wykładowców.
O tym jak budować most idąc po nim –procesy, modele ,strategie i relacje przede wszystkim, czyli co w edukacji pozostaje niezmienne a do zmienności jakich elementów i w jaki sposób powinniśmy się przygotować. Pytania o sens i cel kształcenia zyskują nową aktualną odpowiedź.
W jaki sposób uczelnia współczesna, uczelnia przyszłości buduje społeczność czyli o współpracy między sobą , współpracy między uczelniami jako niezbędnym czynniku obniżającym stres i najważniejszym współczynniku sukcesu studenta. Nowy model współpracy i wzajemnego zaufania w relacji. Po co nam wzajemność i współpraca -czyli neurobiologia przetrwania.
Prowadzę gabinet Pomocy Psychologicznej, Rozwoju Osobistego i Neuroterapii Biofeedback. Jestem psychologiem z wszechstronnym wykształceniem humanistycznym oraz bogatym doświadczeniem zawodowym zdobywanym w publicznych i prywatnych placówkach związanych z pomocą psychologiczną, edukacją i rozwojem osobistym (min: Brian Tracy International, Instytut Nowoczesnej Edukacji, Szkoły i Przedszkola Pro Futuro, Dr Marcin – terapia uzależnień).
W swojej pracy od lat spójnie łączę wiele dziedzin wiedzy i specjalności – począwszy od biochemii organizmu i zmian na poziomie komórkowym po neuroplastyczność mózgu i jego możliwości zmiany przez całe życie, przez psychologiczne nurty pracy z pacjentem nad jego przekonaniami, świadomością, nieświadomością, aż po odkrywanie i sięganie PO MOC do najgłębszych pokładów własnych zasobów.
Pracuję w nurcie psychologii pozytywnej i podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach proponując:
Strona internetowa: http://annahryniewicz.pl/